- Dostarczanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając wyjątkowe doświadczenia.
- Udzielanie pomocy technicznej miłośnikom streamingu.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią, budowanie zaufania.
- Wsparcie na pierwszej linii kontaktu dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Umiejętność współpracy w zespole z poczuciem humoru.
- Skoncentrowanie na doświadczeniach klienta.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Znajomość narzędzi administracyjnych i technicznych.
- Pakiet relokacyjny ułatwiający przeprowadzkę.
- Nowoczesne biuro w Warszawie.
- Pakiet socjalny, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Programy szkoleniowe rozwijające umiejętności.
- Ścieżki kariery i możliwość awansu w dynamicznym środowisku.
- Praca w międzynarodowym środowisku.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.