Doradca Klienta

HUAPOL

Warszawa

9 dni temu

Ogłoszenie numer: 2690141, z dnia 2019-10-07

Jeśli chcesz pracować:

  • w ciekawej i dynamicznie rozwijającej się branży fotowoltaiki
  • chcesz mieć wpływ na to, w jakiej firmie pracujesz
  • chcesz kształtować swoje życie zawodowe i jesteś nastawiony na rozwój
  • cechuje Cię zaangażowanie i nastawienie na sukces

Aplikuj do HuaPol Solar Group! :)

Doradca Klienta

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

Powierzymy Tobie następujące zadania:

  • pozyskiwanie klientów poprzez telefoniczne umawianie spotkań z naszymi Managerami
  • udzielanie informacji o instalacjach fotowoltaiczny

Wymagania

Czego oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów
  • komunikatywności
  • profesjonalnej obsługi klienta
  • odpowiedzialności, rzetelności

Dodatkowym atutem będzie:

  • posiadanie statusu studenta
  • doświadczenie na podobnym stanowisku 

Oferujemy

  • szkolenie stanowiskowe i produktowe
  • pracę w miłej atmosferze w gronie profesjonalistów
  • atrakcyjną lokalizację biura - w pobliżu Ronda "Radosława"
  • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-17.00
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o współpracy B2B
  • atrakcyjne, stałe wynagrodzenie plus system prowizyjny
  • możliwość pracy w wymiarze 0,5 etatu
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
  • możliwość rozwoju i awansu

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku  "APLIKUJ TERAZ".

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

HUAPOL TELEKOM Sp. z o.o.

Specjalizujemy się w utrzymaniu sieci, budowie infrastruktury i dostarczaniu usług telekomunikacyjnych. Naszym strategicznym celem jest budowanie najwyższej jakości sieci, charakteryzującej się niezakłóconym funkcjonowaniem. Gwarantujemy także wysoką wydajność infrastruktury oraz niezawodność, co realnie wpływa na budowanie relacji opartych na lojalności końcowych odbiorców usługi.