- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Asystent ds. obsługi sprzedaży (Departament Klientów Strategicznych)
Jeśli chcesz poznać świat klientów strategicznych w mBanku, a także odpowiadać za:
- Weryfikację poprawności składanych dokumentów
- Wprowadzanie podstawowych danych do systemów bankowych
- Procesowanie wniosków bankowości elektronicznej w strefie pracy
- Archiwizację dokumentów
- Opracowanie dokumentacji, umów, aneksów.
Aplikuj już teraz.
Dobrze, jeśli posiadasz:
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne
- Biegłość w obsłudze narzędzi i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, czytniki kodów kreskowych)
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office
- Otwartość na naukę oraz chęć rozwoju w obszarze biurowym
- Nastawienie na zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta
- Wysoką kulturę osobistą
- Dobrą znajomość języka angielskiego
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera