Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 20515
Warunki pracy
Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie.Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Praca samodzielna pod presją, wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy z nierównomiernym natężeniem obowiązków służbowych, wymagająca przestrzegania określonych przepisami terminów realizacji.
Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym, znajduje się na parterze budynku. Na piętro prowadzą schody - brak windy, przed budynkiem podjazd dla inwalidów, w siedzibie jednostki toaleta dla niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- naliczanie wynagrodzeń i innych należności pracowników oraz rozliczanie składek ZUS, podatku do US, sporządzanie deklaracji ZUS oraz informacji podatkowych PIT
- kontrola rachunków i zestawień sporządzanych przez urzędowych lekarzy weterynarii dot. świadectw zdrowia dla drobiu, bydła i świń
- sporządzanie miesięcznych zestawień rachunków, miesięcznych zestawień z badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz świadectw zdrowia, a także miesięcznych zestawień z nadzoru w zakładach urzędowych lekarzy weterynarii w zakresie monitoringu
- rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wydawanie druków opłat
- sporządzanie sprawozdań , informacji i analiz w zakresie wynagrodzeń
- wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją
- obsługa systemu bankowego – sporządzanie przelewów
- prowadzenie kasy – rozliczanie operacji gotówkowych, pobieranie środków pieniężnych z rachunku bankowego, bieżące sporządzanie raportów kasowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne profilowane w kierunku: rachunkowośćdoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych i/lub księgowych
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ordynacji podatkowej
- znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej oraz rozporządzeń wykonawczych z zakresu cennika opłat oraz wynagrodzeń za czynności zlecone
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność dobrej organizacji pracy oraz stosowania przepisów w praktyce
- umiejętność obsługi komputera - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
- umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dokładność, komunikatywność
- odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi programów: Płatnik, NBE, program kadrowo-płacowy (m. in. PUMA, R2 Płatnik)
- umiejętność naliczania wynagrodzeń