Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
w Oddziale Terenowym, Referacie Oskarżycieli Publicznych
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie realizacja zadań administracyjno – kancelaryjnych w Referacie Oskarżycieli Publicznych przy wsparciu i pomocy samodzielnych pracowników.
Oferujemy: stabilne zatrudnienie, dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy, premię motywacyjną, „trzynastą pensję”, bezpłatne szkolenia, dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne, pakiet opieki medycznej, preferencyjne ubezpieczenie grupowe, bezpłatne zajęcia sportowe, zniżki na wydarzenia kulturalne.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia
- wykształcenie co najmniej średnie
- podstawowa umiejętność obsługi programów MS Word (podstawy formatowania, szybkie pisanie) i MS Excel (podstawowe działania na danych w tabelach)
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- podstawowa wiedza na temat zasad wykonywania czynności kancelaryjnych i archiwizacji dokumentów
- podstawowa znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- podstawowa wiedza na temat działalności Straży Miejskiej m.st. Warszawy
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym