- Umowę o pracę
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Jasną ścieżkę kariery
- 3200zł brutto + prowizje
- Rozbudowany system szkoleń
- Kartę sportową
Empatyczny specjalista ds. obsługi klienta
Jesteś osobą, która potrafi negocjować i rozwiązywać problemy? A dodatkowo może masz dar do kontaktu z ludźmi i chcesz go jeszcze bardziej rozwijać? Mamy dla Ciebie SUPER ofertę – stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Contact Center... ale nietypowym bo mBankowym!
Jakie czekają na Ciebie wyzwania?
- pomoc klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych
- zachęcanie klientów do nowych produktów i rozwiązań
- telefoniczna komunikacja z klientem
Czego potrzebujesz, aby zacząć?
- Jesteś zmotywowany i pomysłowy?
- Masz wykształcenie średnie?
- Nie boisz się odebrać telefonu od klienta?
- Potrafisz zachęcać do nowych produktów?
- Nie masz problemów w nawiązywaniu kontaktów?
- Jesteś gotowy do pracy w systemie wielozmianowym ?
- Ogarniasz Internet, komputerowy pakiet MS Office?
Twoja odpowiedź na te pytania brzmi TAK? Świetnie! Czekamy na Ciebie :)
- Umowę o pracę
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Jasną ścieżkę kariery
- 3200zł brutto + prowizje
- Rozbudowany system szkoleń
- Kartę sportową
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera