Specjalista ds. Obsługi Klienta

Expander Advisors Sp. z o.o.

Warszawa

30 dni temu

Expander. Ekspert od spraw ważnych.

Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, inwestycji, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Jesteśmy wiodącą firmą na rynku pośrednictwa finansowego, wyróżniającą się innowacyjnym podejściem do Klienta oraz jakością świadczonych usług. Nasza firma to przede wszystkim zespół wszechstronnych ekspertów, wspierających swoich Klientów na każdym etapie ich życia.

POSZUKUJEMY:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Podejmij wyzwanie, jeżeli:
  • lubisz kontakt z ludźmi
  • jesteś na początku kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w temacie finansów oraz bankowości lub posiadasz już sporą wiedzę i chcesz ją rozwijać
  • pragniesz łączyć obowiązki studenta i zdobywać doświadczenie zawodowe w firmie z rozpoznawalną marką
  • stawiasz na różnorodność projektów
  • angażujesz się w realizację postawionych celów i zadań
  • czujesz w sobie optymizm i radość życia
  • cenisz równowagę między pracą, a życiem prywatnym
  • motywuje Ciebie praca zespołowa

Skontaktuj się z nami i dołącz do naszego zespołu Call Center!!!

Wybierz nas bo:
  • Dajemy możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź umowa zlecenie)
  • Łatwo do nas dojedziesz, nasza siedziba jest blisko stacji metra
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny
  • Możesz ustalać godziny pracy – uwzględniamy Twoje preferencje grafikowe
  • Bierzesz udział w szkoleniach. Każdy ma szansę na rozwój zawodowy
  • Istnieje możliwość skorzystania z pakietów medycznych i sportowych a także nauki języka angielskiego

Poznaj

Expander

Expander.  Ekspert od spraw ważnych.

Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, inwestycji, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Jesteśmy wiodącą firmą na rynku pośrednictwa finansowego, wyróżniającą się innowacyjnym podejściem do Klienta oraz jakością świadczonych usług. Nasza firma to przede wszystkim zespół wszechstronnych ekspertów, wspierających swoich Klientów na każdym etapie ich życia.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta