ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
German Customer Support Specialist
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za:
- wsparcie klienta niemieckojęzycznego i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)
- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie
- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)
Wymagania:
- doświadczenia na podobnym stanowisku (obsługa klienta, IT)
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1)
- dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- mile widziana znajomość systemu Windows i pakietu MS Office
- zainteresowanie zagadnieniami IT oraz mobile
- umiejętność pracy w zespole
- dostępność od zaraz (max 1 miesiąc wypowiedzenia)
Oferujemy:
- atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
- 6500 - 7500 zł brutto/miesięcznie UoP
- 430 - 480 zł netto/dzień B2B
- pracę w godzinach 8:00-16:00 / 9:00-17:00 / 10:00-18:00
- brak nocnych zmian oraz pracy w weekend
- szkolenia i treningi
- benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System