Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Działu Przygotowania Robót w Biurze Utrzymania Infrastruktury jako:
- opracowanie rocznych i wieloletnich planów inwestycji i remontów budynków i obiektów budowlanych,
- analizę możliwości realizacyjnych i zapewnienie bieżącego korygowania planów inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowanie okresowych raportów z realizacji inwestycji,
- opracowanie i przygotowywanie dokumentów do zawierania porozumień w zakresie koordynacji robót z innymi jednostkami i podmiotami,
- dopełnienie niezbędnych formalności związanych z realizacją robót m.in. w zakresie koordynacji robót, usuwania kolizji, zgłoszeń i zawiadomień organów i urzędów,
- koordynowanie działań w zakresie opracowania dokumentów w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych (w zakresie dokumentacji i robót budowlanych).
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- możliwość darmowych przejazdów całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
- możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego (ekonomicznego, technicznego, administracyjnego),
- 5 lat doświadczenia w obszarze inwestycji budowlanych przy planowaniu i przygotowaniu robót, w wydziałach inwestycji biur jednostek administracyjnych i urzędach związanych z przygotowaniem, realizacją i/lub koordynacją robót budowlanych,
- ukończonych szkoleń z zakresu planowania i przygotowania robót oraz administracji, zagadnień menedżerskich, projektów unijnych,
- znajomości przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomości obsługi urządzeń biurowych oraz programów: Word, Excel, PowerPoint, Ms Project - na poziomie dobrym,
- umiejętności pracy w zespole, zdolności menedżerskich, dokładności i sumienności.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.