Dołącz do Biura Zakupów
Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych w Biurze Zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych w Biurze Zakupów.
- Chcemy zatrudnić jedną osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki.
- Wsparcie w pozyskaniu i ustalaniu specyfikacji technicznej oraz funkcjonalnej produktów i usług.
- Identyfikowanie ryzyk wynikających z niezgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, czynności podejmowanych w związku z przygotowaniem i prowadzeniem postepowań.
- Udział w przygotowywaniu, opiniowaniu oraz negocjowaniu umów.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowych oraz realizacji potrzeb zakupowych.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym pełnienie funkcji w komisjach przetargowych.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie procedur wewnętrznych.
- Przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych (m.in. SWZ, protokoły, korespondencja w prowadzonym postępowaniu itp.).
- Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Posiadanie minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu postępowań po stronie zamawiającego stosującego ustawę Prawo zamówień publicznych w tym również postępowań powyżej progów ustawowych.
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
- Dobra znajomość pakietu MS Office oraz znajomość programów prawniczych (np. Legalis/LEX).
- Umiejętność analizy i optymalizacji wydatków.
- Wymagane umiejętności i kompetencje:
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
- Świadomość biznesowa
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych, umów, raportów i analiz.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność wyznaczania priorytetów, terminowość, dokładność.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe prawnicze.
- Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych procesy zakupowe.
- Wiedza i praktyka z zakresu opiniowania kontraktów handlowych oraz zamówień.
Sprawdź co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.