Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych w Biurze Zakupów

Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych w Biurze Zakupów

Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Warszawa
specjalista mid / senior / ekspert
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
829 dni temu

Dołącz do Biura Zakupów

Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych w Biurze Zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Kogo szukamy
  • Szukamy osoby na stanowisko Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych w Biurze Zakupów.
  • Chcemy zatrudnić jedną osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
  • Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki.
  • Wsparcie w pozyskaniu i ustalaniu specyfikacji technicznej oraz funkcjonalnej produktów i usług.
  • Identyfikowanie ryzyk wynikających z niezgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, czynności podejmowanych w związku z przygotowaniem i prowadzeniem postepowań.
  • Udział w przygotowywaniu, opiniowaniu oraz negocjowaniu umów.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowych oraz realizacji potrzeb zakupowych.
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym pełnienie funkcji w komisjach przetargowych.
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie procedur wewnętrznych.
  • Przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych (m.in. SWZ, protokoły, korespondencja w prowadzonym postępowaniu itp.).
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Posiadanie minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu postępowań po stronie zamawiającego stosującego ustawę Prawo zamówień publicznych w tym również postępowań powyżej progów ustawowych.
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz znajomość programów prawniczych (np. Legalis/LEX).
  • Umiejętność analizy i optymalizacji wydatków.
  • Wymagane umiejętności i kompetencje:
    • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
    • Świadomość biznesowa
    • Umiejętność sporządzania pism urzędowych, umów, raportów i analiz.
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność wyznaczania priorytetów, terminowość, dokładność.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
  • Wykształcenie wyższe prawnicze.
  • Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych procesy zakupowe.
  • Wiedza i praktyka z zakresu opiniowania kontraktów handlowych oraz zamówień.
Sprawdź co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
  • Premie uzależnione od wyników pracy.
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
  • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
  • Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
    • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
    • Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
  • Życiorys (CV).
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.
 

Podobne oferty