Najnowsze oferty pracy

  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoja rola: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego jednostki. Koordynacja kalendarza spotkań i bieżących działań organizacyjnych. Nadzór nad dokumentacją, korespondencją i obiegiem informacji. Obsługa wybranych procesów kadrowych. Współpraca z innymi działami...
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
  • Doradca / Doradczyni ds. Sieci Partnerskiej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
  • Specjalista ds. kadr i dokumentacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja; przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach; prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej; wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365;...
Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1620 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 81297

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Ujazdowskich 1/3. Do budynku prowadzą trzy wejścia:


- wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3, które jest dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami;
- Biuro Przepustek - Al. Ujazdowskie 1/3, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
- Biuro Podawcze - Al. Szucha 14, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących.
Do Kancelarii można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej. Najłatwiej dojechać autobusem. Przystanek Łazienki Królewskie 01 znajduje się najbliżej wejścia dostosowanego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jest to wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu jest podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk. Można nim wezwać osobę, która pomoże wejść do budynku. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. W budynku, przed schodami do holu głównego jest winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W holu głównym, po prawej stronie, jest szatnia. Dzięki szerokim korytarzom osoby na wózkach mogą swobodnie poruszać się i wymijać. Windy są wyposażone w barierki i lustra. W windzie przy stołówce działa system dźwiękowy. Osoba, która porusza się na wózku, może dostać się do stołówki przy pomocy platformy przyschodowej. Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową i poruszających się na wózku, znajdują się: na parterze budynku, w skrzydle A, po lewej i prawej stronie od wejścia głównego, na drugim piętrze skrzydła B. Sale konferencyjne są przystosowane dla osób poruszających się na wózku. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Na dziedzińcu Kancelarii jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W Kancelarii obowiązuje Instrukcja Ewakuacji Osób z Niepełnosprawnościami. W naszym urzędzie są pętle indukcyjne, znajdują się w: Biurze Przepustek A, budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3, Biurze Podawczym (budynek przy Al. Szucha 14). Kancelaria ma też jedną mobilną pętlę indukcyjną (tzw. ,,gabinetową''). Można ją wykorzystać podczas bezpośrednich spotkań z osobą słabosłyszącą.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę merytoryczną, organizacyjną i kancelaryjno-biurową Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Sekretarza Stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Komitetu do spraw Pożytku Publicznego oraz Pełnomocnika Rządu do spraw Polityki Młodzieżowej oraz podmiotów wewnętrznych utworzonych przez wymienione organy
  • Wspiera proces tworzenia projektów programów zmierzających do rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce oraz procesu modyfikowania wdrażanych programów rządowych w oparciu o wyniku monitoringu i ewaluacji
  • Przygotowuje materiały i analizy na potrzeby tworzonych w Departamencie projektów legislacyjnych
  • Gromadzi i analizuje informację w zakresie współpracy administracji publicznej na poziomie rządowym i samorządowym z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami społeczeństwa obywatelskiego, gromadzi i analizuje wyniki badań dotyczących funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego
  • Obsługuje pracę zespołów eksperckich i grup roboczych działających przy Przewodniczącym Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, przygotowuje protokoły ze spotkań zespołów i grup roboczych, wspiera organizację seminariów i konferencji tematycznych
  • Wspiera realizację zadań sprawozdawczych, w tym zadania sprawozdawczości z wykonania ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce oraz ich problemów
  • wiedza z zakresu przepisów prawa regulujących działalność organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce (ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawa o fundacjach, ustawa Prawo o stowarzyszeniach)
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • wiedza z zakresu ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętmość sporządzania analiz i opinii w oparciu o zgromadzone dane i informacje
  • kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z obsługi programów komputerowych z zakresu analizy statystycznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
 

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoja rola: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego jednostki. Koordynacja kalendarza spotkań i bieżących działań organizacyjnych. Nadzór nad dokumentacją, korespondencją i obiegiem informacji. Obsługa wybranych procesów kadrowych. Współpraca z innymi działami...
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
  • Doradca / Doradczyni ds. Sieci Partnerskiej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
  • Specjalista ds. kadr i dokumentacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja; przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach; prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej; wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365;...