Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
46 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 135283

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Zagrożenie korupcją.
  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Sprawuje nadzór nad eksploatacją, naprawami i bieżącą konserwacją obiektów Ministerstwa, oraz nieruchomościami Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, w tym przygotowuje i prowadzi nadzór merytoryczny nad umowami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem Urzędu.
  • Sporządza dokumentację niezbędną do uruchomienia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym prowadzi sprawy związane z przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia wraz z określeniem szacunkowych kosztów przeznaczonych na realizację zamówienia oraz bierze udział w pracach komisji przetargowych związanych z zamówieniem na wykonanie przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych.
  • Opracowuje projekty planów inwestycyjnych i remontowych.
  • Prowadzi sprawy związane z prawidłowym naliczaniem podatków od nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa oraz od nieruchomości Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych a także innych opłat na rzecz jednostek samorządu terytorialnego związanych z zarządzaniem wyżej wymienionymi nieruchomościami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w zarządzaniu nieruchomościami lub 1 rok w obszarze zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Komunikatywność
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

 

Podobne oferty