Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142502
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrolę warunków pracy na stanowiskach pracy w UKE
- Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi UKE oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników UKE, w tym przeprowadzania szkoleń wstępnych nowo zatrudnionych pracowników
- Informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz doradza pracownikom UKE w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- Uczestniczy w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą na stanowiskach pracy w UKE, informuje pracowników o istniejących zagrożeniach, w szczególności o zagrożeniach, przed którymi chronić ich będą środki ochrony indywidualnej oraz przekazuje informacje o tych środkach i zasadach ich stosowania
- Opracowuje dokumenty wewnętrzne w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzi rejestry oraz przechowuje dokumentację prowadzonych działań
- Przygotowuje okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, plany poprawy warunków pracy zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych
- Ustala okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy w ramach komisji powypadkowej, opracowuje wnioski wynikające z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontroluje realizację tych wniosków
- Kompletuje i przechowuje dokumenty dotyczące wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowuje wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lubstudia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w służbie bhp
- Znajomość przepisów prawa z zakresu bhp i ppoż.
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta / interesanta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe