Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
Inspektor ds. Archiwalnych
w Wydziale Prezydialnym, Referacie ds. Administracji
w Wydziale Prezydialnym, Referacie ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
oferta pracy – 659
Zadania:
Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym:
- przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
- przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji
- udzielanie pomocy komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego przygotowywania akt do przekazania
do archiwum zakładowego oraz na zniszczenie - udostępnianie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do wglądu lub ich wypożyczanie
- przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i współpraca w tym zakresie.
Wymagania niezbędne:
- minimum 2 lata doświadczenia archiwistycznego
- co najmniej 2 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub co najmniej 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
- wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe
- znajomość aktów prawnych z zakresu klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji oraz przekazywania jej do archiwów
- wiedza na temat zasad wykonywania czynności kancelaryjnych
- umiejętność obsługi programu MS Word – poprawne formatowanie tekstu, szybkie pisanie na klawiaturze
- umiejętność obsługi programu MS Excel w zakresie pracy z tabelami – w tym edycja i porządkowanie danych
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- ukończony kurs archiwisty
- wykształcenie wyższe z zakresu Archiwistyki
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- podstawowa wiedza na temat działalności Straży Miejskiej m. st. Warszawy.
Niezbędne dokumenty:
- CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości) a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
(w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu) - kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
- podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
- „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
- „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), pakiet opieki medycznej, preferencyjne ubezpieczenie grupowe, bezpłatne zajęcia sportowe, zniżki na wydarzenia kulturalne.