Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Busko-Zdrój Specjalista ds. Administracyjnych Busko-Zdrój
Inspektor w Zespole do spraw Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Busku Zdroju

Inspektor w Zespole do spraw Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Busku Zdroju

Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju
Busko-Zdrój
praca stacjonarna
3486 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164169
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 października 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Zespole do spraw Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Busku Zdroju

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju
    ul. Mickiewicza 19
    28 – 100 Busko Zdrój

Miejsce wykonywania pracy:

  • Busko Zdrój

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie korespondencji adresowanej do KPP i podległych komisariatów
  • rejestrowanie wpływających dokumentów w ,,Dzienniku korespondencyjnym
  • rejestrowanie wpływających aktów prawnych, bieżące aktualizowanie i wycofywanie, a także prowadzenie ewidencji
  • ekspediowanie przesyłek oraz doręczanie przesyłek poleconych i zwykłych do urzędu pocztowego
  • bieżące przekazywanie akt i innej korespondencji do instytucji na terenie Buska-Zdroju
  • bieżąca kontrola spraw terminowych i rozliczanie pozostałych spraw
  • prowadzenie dokumentacji i kompletowanie materiałów przekazywanych do składnicy archiwum jednostki, brakowanie oraz powielanie dokumentów
  • udział przy przekazywaniu komisariatów, wydziałów w związku ze zmianami personalnymi na tych stanowiskach. Kompletowanie i rozliczanie dokumentów będących na stanie tych jednostek i komórek organizacyjnych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa na miejscu, przy oświetleniu sztucznym, w systemie jednozmianowym.
    Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowane toalety. Praca na pierwszym piętrze, brak windy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • skuteczna komunikacja
    • umiejętność organizacji pracy zespołowej
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • prawidłowa interpretacja przepisów oraz umiejętność samodzielnego opracowania aktu prawnego na podstawie zmieniających się przepisów
    • szybkie działanie w sytuacji problemowej
    • podejmowanie decyzji
    • znajomość ustawy o Policji
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej zawartej w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 18.12.1998 z późn. zm.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty