Najnowsze oferty pracy

  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Engineering and Acquisition Unit / Engineering Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative/technical support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on technical documents; to carry out data entry and support an...
  • Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Specjalista ds. Administracji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Senatorska    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...
  • Specjalista ds. Administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Medycznego

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Organizacyjnego

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Bieżące wsparcie organizacyjno-administracyjne Dyrektora Zarządzającego oraz pracowników Pionu Klienta Korporacyjnego w Centrali PZU SA; Obsługa kancelaryjna i administracyjna biura; Opis i ewidencja dokumentów księgowych oraz delegacji; Udział w planowaniu budżetu biura, a także...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wypracowanie zasad, usprawnianie i koordynacja działań dot. planowania remontów bieżących i głównych oraz wnioskowania o realizację inwestycji budowlanych, Ewidencjonowanie i nadzór nad realizowaniem obowiązków wynikających z...
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej

    Medicover Optyk   Warszawa, al. Jana Pawła II 29    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe; chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk; Zaaplikuj!
  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Human Resources Unit / Personnel Administration Sector / Remuneration and Benefits Team

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in HR procedures; to analyse the data in the HR payroll systems in accordance with the EU legal framework; to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties; to carry out HR payroll data entry and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Administracji

Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Administracji

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
137 dni temu
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.​
Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/BA/05/24
Główne zadania:
  • Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem powierzchni biurowej oraz stanowisk pracy w meble oraz sprzęt biurowy, w tym m.in.:
    • zbieranie oraz analiza potrzeb;
    • przygotowywanie informacji na potrzeby budżetu, harmonogramu wydatków oraz Planu zamówień publicznych;
    • wyposażenie Agencji w meble oraz sprzęt biurowy,
    • obsługa procesu sprzedaży/ nieodpłatnego przekazania /likwidacji składników majątku,
    • sporządzanie rocznych sprawozdań o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami,
    • współpraca w zakresie realizacji zadań związanych z ewidencją mienia PARP.
  • Sporządzenie i uzgadnianie dokumentacji do postępowań mających na celu wyłonienie dostawców m.in.:
    • mebli oraz wyposażenia biurowego;
    • usług przenoszenia składników mienia Agencji;
    • usług odbioru likwidowanych składników majątku PARP;
    • usług napraw składników majątku;
    • usług ubezpieczenia składników majątku;
    • oraz prowadzenie i nadzór nad realizacją podpisanych umów.
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą floty samochodowej PARP, w tym m.in.:
    • obsługa pracowników PARP w zakresie wydawania/ przyjmowania samochodów służbowych;
    • prowadzenie systemu rezerwacji samochodów służbowych;
    • przygotowywanie dokumentów związanych z użytkowaniem aut;
    • kontrola oraz dbanie o utrzymanie samochodów w należytym stanie;
    • obsługa przeglądów technicznych;
    • obsługa napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Opracowywanie regulacji wewnętrznych.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe;
  • 3-letnie doświadczenie w pracy w jednostce sektora administracji publicznej lub w pracy w komórkach administracyjnych;
  • doświadczenie związane z obsługą floty samochodowej minimum 1 rok;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy min. kat. B.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne;
  • doświadczenie w obsłudze programów związanych z obiegiem dokumentów;
  • doświadczenie związane z ewidencją i gospodarowaniem składnikami majątku;
  • dobra wiedza nt. obsługi klienta wewnętrznego;
  • znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty

  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Engineering and Acquisition Unit / Engineering Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative/technical support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on technical documents; to carry out data entry and support an...
  • Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Specjalista ds. Administracji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Senatorska    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...
  • Specjalista ds. Administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Medycznego

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Organizacyjnego

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Bieżące wsparcie organizacyjno-administracyjne Dyrektora Zarządzającego oraz pracowników Pionu Klienta Korporacyjnego w Centrali PZU SA; Obsługa kancelaryjna i administracyjna biura; Opis i ewidencja dokumentów księgowych oraz delegacji; Udział w planowaniu budżetu biura, a także...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wypracowanie zasad, usprawnianie i koordynacja działań dot. planowania remontów bieżących i głównych oraz wnioskowania o realizację inwestycji budowlanych, Ewidencjonowanie i nadzór nad realizowaniem obowiązków wynikających z...
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej

    Medicover Optyk   Warszawa, al. Jana Pawła II 29    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe; chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk; Zaaplikuj!
  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Human Resources Unit / Personnel Administration Sector / Remuneration and Benefits Team

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in HR procedures; to analyse the data in the HR payroll systems in accordance with the EU legal framework; to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties; to carry out HR payroll data entry and...