Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Kielce Specjalista ds. Administracyjnych Kielce
Inspektor wojewódzki w Wydziale Finansów i Budżetu

Inspektor wojewódzki w Wydziale Finansów i Budżetu

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
3300 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169424
  • Data ukazania się ogłoszenia: 19 maja 2015 r.

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • w Wydziale Finansów i Budżetu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
    Al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji dotyczących umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych stanowiących dochody budżetu państwa,
  • prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań (bilansu, rachunku zysków i strat, zestawień zmian w funduszu),
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych,
  • przekazywanie dochodów budżetowych,
  • przygotowywanie rocznego planu finansowego Urzędu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • kontakty z klientami
    zewnętrznymi: komornikami sądowymi, pracownikami urzędów skarbowych, Narodowego Banku Polskiego oraz sądu rejonowego.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca na miejscu w siedzibie Urzędu ŚUW, piętro IV, przy komputerze,
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postepowania administracyjnego, znajomość Zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo budowlane, ordynacja podatkowa,
    • komunikatywność.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty