Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Inspektor wojewódzki

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Olsztyn

62 dni temu

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 28906

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- dojazd na kontrole – PKS, PKP, samochód.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw związanych z finansowaniem realizacji zadań pozostających w obrębie działania Wydziału Polityki Społecznej, w tym m.in. planowanie i weryfikacja potrzeb gmin, powiatów i samorządu województwa w danym zakresie, w celu pełnego zabezpieczenia potrzeb jednostek samorządu terytorialnego i kontroli nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji;
  • prowadzenie spraw związanych z dotowaniem gmin w zakresie kształcenia młodocianych pracowników ze środków Funduszu Pracy oraz w zakresie dotowania projektów, w tym w ramach konkursów ogłaszanych przez Wojewodę, programów rządowych i resortowych, realizowanych przez organizacje pozarządowe, podmioty gospodarcze, osoby fizyczne i jednostki samorządu terytorialnego, w tym weryfikacja kosztorysów, określanie treści i sporządzanie umów na realizacje przedmiotowych zadań, a także sporządzanie sprawozdań z wydatkowania dotacji w tym zakresie, w celu określenia sposobu przyznania, wydatkowania i rozliczenia przyznanych dotacji oraz oceny stopnia zrealizowanego zadania i prawidłowości wydatkowania przyznanych środków;
  • przeprowadzanie kontroli w gminach w zakresie prawidłowej realizacji zadań dofinansowanych ze środków Funduszu Pracy, w podmiotach niepublicznych w zakresie prawidłowej realizacji zadań dofinansowanych z budżetu wojewody, w drodze otwartych konkursów ofert ogłaszanych w wybranym przez wojewodę obszarze pomocy społecznej oraz w jednostkach realizujących Program na rzecz społeczności romskiej oraz resortowe z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu oceny stopnia zrealizowanych zadań oraz prawidłowości wydatkowania przyznanych środków;
  • przygotowanie merytorycznej i finansowej analizy wykonania budżetu (kwartalnie i rocznie w układzie tradycyjnym oraz półrocznie i rocznie w układzie zadaniowym) w celu oceny realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego w danym zakresie;
  • sporządzanie comiesięcznego podziału dotacji dla Wydziału Finansów i Kontroli na zadania z zadań pozostających w obrębie działania Wydziału Polityki Społecznej, zarówno w układzie tradycyjnym jak i zadaniowym, na podstawie samodzielnie opracowanych formularzy miesięcznych meldunków, w celu zabezpieczenia pełnej realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego w każdym miesiącu roku budżetowego;
  • opracowanie projektu planu budżetu w oparciu o ustalone wytyczne ministra właściwego do spraw finansów publicznych w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu zabezpieczenia realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego do 1 roku w administracji
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • znajomość ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia w obszarze finansów lub pomocy społecznej
  • przeszkolenie w zakresie obsługi oprogramowania do realizacji sprawozdań z zakresu zadań pozostających w obrębie działania Wydziału (CAS)

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (734)
Wałbrzych (48)
Legnica (62)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (140)
Toruń (88)
Lubelskie:
Lublin (108)
Chełm (12)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (738)
Tarnów (36)
Nowy Sącz (33)
Mazowieckie:
Warszawa (1620)
Radom (61)
Płock (33)
Opolskie:
Opole (121)
Nysa (10)
Podkarpackie:
Rzeszów (77)
Przemyśl (22)
Podlaskie:
Białystok (93)
Suwałki (27)
Łomża (20)
Pomorskie:
Gdańsk (320)
Gdynia (119)
Słupsk (35)
Śląskie:
Katowice (442)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (77)
Elbląg (26)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (462)
Kalisz (41)
Konin (33)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (214)
Koszalin (45)
Kołobrzeg (17)
Auchan (74)
Tesco (319)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (21)
STRABAG (12)
ABB (98)
Accenture (244)
Luxoft (178)
PKO BP (365)
KPMG (32)
Orange (26)
IKEA (2)
Budimex (25)

Rekrutują z Praca.pl