Inspektor

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej
Opinogóra Górna
praca stacjonarna
3 godz. temu
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej
Inspektor
Miejsce pracy: Opinogóra Górna
Numer: StPr/25/0867
OBOWIĄZKI:
Praca administracyjna
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykszt. średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe: dla wykształcenia średniego - min. 5 lat, dla wykształcenia wyższego - staż pracy min. 2 lata

Miejsce pracy:

Opinogóra Górna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

5000 zł brutto + stażowe Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej oraz Centrum Wsparcia Mieszkańca, ul. Zygmunta Krasińskiego 4, 060406 Opinogóra Górna

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Zygmunta Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie


Dane kontaktowe:

Anna Tobolska


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


Wymagane dokumenty:

dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej lub przesłać pocztą na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Zygmunta Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna w teminie do 17 grudnia 2025 r. do godziny 15.00 z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora"

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoja rola: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego jednostki. Koordynacja kalendarza spotkań i bieżących działań organizacyjnych. Nadzór nad dokumentacją, korespondencją i obiegiem informacji. Obsługa wybranych procesów kadrowych. Współpraca z innymi działami...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
  • Specjalista ds. Fakturowania i Wysyłki

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Moszna-Parcela    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal,...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
  • Receptionist / Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Obsługa systemu zgłoszeń wewnętrznych. Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze. Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;