Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 29134
Warunki pracy
Praca wykonywana będzie na II piętrze budynku przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych (na parterze). W budynku nie ma windy ani podjazdu przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Podczas wykonywania obowiązków służbowych konieczne jest przemieszczanie się między budynkami urzędu położonymi na terenie miasta Wrocławia.Zakres zadań
- Nadzór nad gospodarką mandatową, celem zapewnienia prawidłowej współpracy z Urzędem Wojewódzkim.
- Rejestracja i archiwizacja dokumentacji służbowej w celu zachowania procedur kancelaryjnych.
- Dostarczanie i odbieranie poczty w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań.
- Praca w aplikacji e-Komenda w celu realizacji wytycznych dotyczących wdrożonego systemu.
- Wystawianie skierowań na badania profilaktyczne dla policjantów i pracowników cywilnych celem realizacji przepisów regulujących tę kwestię.
- Sporządzanie list funkcjonariuszy uprawnionych do zwrotu kosztów za dojazdy do pracy celem zapewnienia prawidłowej współpracy z Wydziałem Wspomagającym.
- Prowadzenie gospodarki finansowej Wydziału celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania.
- Powielanie materiałów stanowiących korespondencję służbową w celu zapewnienia właściwej pracy Referatu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- dokładność
- obsługa programów komputerowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe