Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 44540
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7.30 do godziny 15.30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na pierwszym piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody w związku z czym występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.Zakres zadań
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i wydawanie korespondencji funkcjonariuszom komisariatu oraz prowadzenie rejestrów pomocniczych /skorowidz pokrzywdzonych, podejrzanych, danych osobopoznawczych, akt i innych dokumentów/ w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- prowadzenie elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń oraz elektronicznego rejestru czynności sprawdzających celem rejestracji spraw prowadzonych w Komisariacie,
- - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, przyjmowanie falsyfikatów monet i banknotów z banków usytuowanych na terenie działania komisariatu w celu dostarczenia do innych jednostek i komórek organizacyjnych Policj,
- udzielanie informacji interesantom, sporzadzanie dokumentów na polecenie Komendanta komisariatu w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta i pracowników,
- prowadzenie archiwum podręcznego, przechowywanie akt do momentu złożenia ich do archiwum KMP w/m, celem umożliwienia korzystania funkcjonariuszom ze złożonych akt spraw
- prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, ewidencji czasu pracy, terminów badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu umożliwienia sprawowania przez przełożonego nadzoru nad stanem obecności
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- - znajomość przepisów regulujących pracę kancelaryjno – biurową, ustawy o Policji
- umiejętność obsługi komputera,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe