Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 64914
Warunki pracy
• kontakt bezpośredni oraz telefoniczny z pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu, innych jednostek Policji oraz interesantami,• praca związana z archiwizacją, opracowywaniem, przejmowaniem, ewidencjonowaniem i udostępnianiem materiałów wytworzonych w komórkach i jednostkach Policji woj. podlaskiego oraz przenoszenie teczek;
• stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku (przejście przez I piętro) jednostki w pomieszczeniu biurowym;
• bariera architektoniczna: w budynku brak jest windy, konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami;
• występujący na stanowisku pracy kurz i grzyby- Aspergillus fumigatus
• dźwiganie ciężarów do 5 kg,
• praca na wysokości od 1m do 3m.
Przed zatrudnieniem niezbędne będzie poddanie się procedurze w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczoną klauzulą „ściśle tajne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
Zakres zadań
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów jawnych oraz zawierających informacje niejawne z komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku z jednostek Policji woj. podlaskiego.
- Dokonywanie weryfikacji protokołów brakowania akt kat. „B” i „BE” z jednostek Policji woj. podlaskiego i dokumentów kat. „BC” wytworzonych w komórkach organizacyjnych KWP w Białymstoku, OPP i SPKP w Białymstoku.
- Przygotowywanie wykazów dokumentacji niearchiwalnej zgromadzonej w zasobie archiwum KWP podlegającej brakowaniu, w tym uczestniczenie w pracach komisji brakujących oraz sporządzanie niezbędnej w zakresie dokumentacji.
- Przygotowywanie do udostepnienia materiałów będących z zasobach archiwalnych uprawnionym podmiotom, w tym sądom, prokuraturom, IPN na podstawie odrębnych przepisów.
- Analizowanie i weryfikowanie dokumentacji zgromadzonej w zasobie archiwalnym dotyczącą Służby Bezpieczeństwa i Milicji Obywatelskiej.
- Wykonywanie kwerendy zasobu archiwalnego do celów służbowych, publicystycznych i naukowo-badawczych dla uprawnionych podmiotów policyjnych i pozapolicyjnych.
- Opracowywanie analiz, zestawień oraz sprawozdań dotyczących materiałów zgromadzonych w zasobie.
- Znoszenie lub dokonywanie zmian klauzul na materiałach niejawnych pozostających w dyspozycji archiwum oraz odnotowywanie faktu zniesienia lub zmiany klauzuli tajności dokumentów w rejestrach (ewidencjach) dokumentów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa.
- Znajomość przepisów z zakresu przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i przepisów wykonawczych wydanych na tej podstawie
- Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętności pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność