Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 134909
Warunki pracy
- Praca w Komisariacie Policji w Bychawie na stanowisku o charakterze kancelaryjno - biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7.30 do 15.30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie sztuczne i naturalne.
Miejsce pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku, wejście do budynku posiada stosowny podjazd, budynek nie jest wyposażony w windę. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Zakres zadań
- Wykonuje czynności kancelaryjne z zakresu obiegu dokumentacji jawnej w jednostce.
- Wykonuje czynności związane z ekspedycją dokumentów za pośrednictwem punktu poczty specjalnej oraz operatora pocztowego.
- Obsługuje komputerowe systemy: Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), Wspomagania i Obsługi Policji (SWOP), Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych (ERCDŚ).
- Prowadzi ewidencje i rejestry pieczęci, stempli, referentek, absencji funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- Gromadzi, ewidencjonuje i aktualizuje przepisy prawne oraz wytyczne.
- Przechowuje wytworzoną dokumentację oraz przygotowuje materiały podlegające archiwizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno - biurowym, związanym z obsługą komputera.
- znajomość pracy kancelaryjno - biurowej,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
- komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność
- znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej, Kodeks pracy.
- W służbie cywilnej nie moze być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość i umiejętność obsługi elektronicznych systemów obiegu dokumentów