Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   46,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne zaangażowanie w...
  • Konsultant ds. obsługi pasażerów

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach; wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności; wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg podróży; dbanie o pozytywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Service Specialist with English and French

Junior Customer Service Specialist with English and French

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1308 dni temu
Junior Customer Service Specialist with English and French
Warszawa
Nr ref.: R00073946

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries – powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 624,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at http://www.accenture.com/.

 

Accenture Operations  provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do? 


As a Customer Service Agent, you will handle Business to Customer relations with our customers. Mainly, you will be responsible for:
  • Providing excellent customer service in an inbound customer/user contact environment 
  • Providing Business to Customer Support services with emphasis on online advertising sector, and social media
  • Maintaining high customer satisfaction experience
Qualifications

What we expect from you:
  • Excellent verbal and written communication proficiency in English (C1) and French (C1) with good business communication skillsGood grammar and typing accuracy skills
  • Good knowledge of Social Media Environment
  • Ability to focus in a dynamic work environment and thrive while responding to evolving product inquiries
  • Some customer service or call center experience is a plus
  • Ability to prioritize tasks and work independently
  • Great judgement and ability to problem-solve both with peers and independently
  • Flexible work-hours: full-time and occasional weekends
  • Flexible and quick learners, able to adapt to continuously evolving client
What we expect from you:
  • Excellent verbal and written communication proficiency in English (C1) and French (C1) with good business communication skills
  • Good grammar and typing accuracy skills
  • Good knowledge of Social Media Environment
  • Ability to focus in a dynamic work environment and thrive while responding to evolving product inquiries
  • Some customer service or call center experience is a plus
  • Ability to prioritize tasks and work independently
  • Great judgement and ability to problem-solve both with peers and independently
  • Flexible work-hours: full-time and occasional weekends
  • Flexible and quick learners, able to adapt to continuously evolving client

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries – powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 624,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at http://www.accenture.com/.

 

Accenture Operations  provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do? 


As a Customer Service Agent, you will handle Business to Customer relations with our customers. Mainly, you will be responsible for:
  • Providing excellent customer service in an inbound customer/user contact environment 
  • Providing Business to Customer Support services with emphasis on online advertising sector, and social media
  • Maintaining high customer satisfaction experience
Qualifications

What we expect from you:
  • Excellent verbal and written communication proficiency in English (C1) and French (C1) with good business communication skillsGood grammar and typing accuracy skills
  • Good knowledge of Social Media Environment
  • Ability to focus in a dynamic work environment and thrive while responding to evolving product inquiries
  • Some customer service or call center experience is a plus
  • Ability to prioritize tasks and work independently
  • Great judgement and ability to problem-solve both with peers and independently
  • Flexible work-hours: full-time and occasional weekends
  • Flexible and quick learners, able to adapt to continuously evolving client
What we expect from you:
  • Excellent verbal and written communication proficiency in English (C1) and French (C1) with good business communication skills
  • Good grammar and typing accuracy skills
  • Good knowledge of Social Media Environment
  • Ability to focus in a dynamic work environment and thrive while responding to evolving product inquiries
  • Some customer service or call center experience is a plus
  • Ability to prioritize tasks and work independently
  • Great judgement and ability to problem-solve both with peers and independently
  • Flexible work-hours: full-time and occasional weekends
  • Flexible and quick learners, able to adapt to continuously evolving client
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   46,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne zaangażowanie w...
  • Konsultant ds. obsługi pasażerów

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach; wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności; wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg podróży; dbanie o pozytywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...