Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Lazurowa 71A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Opis stanowiska:​ Kontakt z klientami w zakresie pełnej obsługi kadrowej, Ewidencja czasu pracy pracowników oraz rozlicznie czasu pracy, Samodzielna obsługa niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług kadrowych i procesów dla klientów, Przeprowadzanie przeglądów dokumentacji...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Optyki i Szkoleń

    Medicover Optyk   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: planowanie, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w salonach optycznych w zakresie obsługi klienta i sprzedaży; dbałość o wysoki poziom realizacji wyniku sprzedaży i obsługi klienta wśród pracowników salonów optycznych; rekomendowanie i wdrażanie dodatkowych działań...
  • Przedstawiciel handlowy - Systemy zabezpieczeń elektronicznych (systemy alarmowe, systemy monitoringu)

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    NA CZYM POLEGA PRACA: Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za aktywną sprzedaż produktów i usług Juwentus. Twoim zadaniem będzie poszukiwanie nowych klientów, przedstawienie im naszych rozwiązań, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór nad jego realizacją.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Kierownik Sklepu / Store Manager

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 6 500 zł brutto/mies.
    10 godz.
    Wynagrodzenie: 5 800 - 6 500 zł brutto/mies. + premie; Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepem zgodnie z procedurami i standardem firmy; Analiza i realizacja planów sprzedaży; Zarządzanie towarem w sklepie, dbanie o odpowiednią prezentację; Zarządzanie podległym zespołem, w tym...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Support Representative with German

Junior Customer Support Representative with German

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
136 dni temu
Junior Customer Support Representative with German
Warszawa
Nr ref.: 11586092
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions - underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.
What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and German min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions - underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.
What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and German min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Lazurowa 71A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Opis stanowiska:​ Kontakt z klientami w zakresie pełnej obsługi kadrowej, Ewidencja czasu pracy pracowników oraz rozlicznie czasu pracy, Samodzielna obsługa niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług kadrowych i procesów dla klientów, Przeprowadzanie przeglądów dokumentacji...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Optyki i Szkoleń

    Medicover Optyk   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: planowanie, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w salonach optycznych w zakresie obsługi klienta i sprzedaży; dbałość o wysoki poziom realizacji wyniku sprzedaży i obsługi klienta wśród pracowników salonów optycznych; rekomendowanie i wdrażanie dodatkowych działań...
  • Przedstawiciel handlowy - Systemy zabezpieczeń elektronicznych (systemy alarmowe, systemy monitoringu)

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    NA CZYM POLEGA PRACA: Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za aktywną sprzedaż produktów i usług Juwentus. Twoim zadaniem będzie poszukiwanie nowych klientów, przedstawienie im naszych rozwiązań, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór nad jego realizacją.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Kierownik Sklepu / Store Manager

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 6 500 zł brutto/mies.
    10 godz.
    Wynagrodzenie: 5 800 - 6 500 zł brutto/mies. + premie; Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepem zgodnie z procedurami i standardem firmy; Analiza i realizacja planów sprzedaży; Zarządzanie towarem w sklepie, dbanie o odpowiednią prezentację; Zarządzanie podległym zespołem, w tym...