Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer / Menedżerka M&A - Energy & Renewables

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer
    1 dni
    Pracowałbyś/pracowałabyś w zespole sektorowym dla energetyki i źródeł odnawialnych (Energy & Renewables). Wiedza sektorowa nie jest konieczna dla składania aplikacji. W ramach swojej działalności realizujemy projekty transakcyjne (M&A) oraz corporate finance (modelowanie finansowe,...
  • Kontroler Finansowy / Operacyjny

    Suret Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Regularne opracowywanie prognoz realizacji budżetów, planów i kalkulacji w ramach realizowanych projektów operacyjnych, Koordynacja operacyjna i nadzór nad dynamicznym wsadem danych do narzędzi kontrolingowych; Identyfikacja ryzyka oraz określenie i śledzenie...
  • Kontroler Finansowy / Operacyjny

    Suret Sp. z o.o.   Dębica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Regularne opracowywanie prognoz realizacji budżetów, planów i kalkulacji w ramach realizowanych projektów operacyjnych, Koordynacja operacyjna i nadzór nad dynamicznym wsadem danych do narzędzi kontrolingowych; Identyfikacja ryzyka oraz określenie i śledzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik w Departamencie Usług Rozwojowych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
146 dni temu
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Kierownik w Departamencie Usług Rozwojowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: K/DRU/12/23
Główne obowiązki:

Realizacja zadań w ramach projektu niekonkurencyjnego dot. Bazy Usług Rozwojowych, realizowanego w ramach działania FERS.01.03 Kadry nowoczesnej gospodarki, typ projektu 3. Wzmocnienie Bazy Usług Rozwojowych i jakości świadczonych usług, lit. b) rozwój BUR oraz działania informacyjne promujące BUR i jej wykorzystanie, w tym w szczególności:

  • Nadzór merytoryczny nad następującymi procesami realizowanymi w ramach zadania zapewniania jakości usług w BUR w ramach ww. projektu:
    • opracowaniem założeń dla prowadzenia audytów jakości,
    • naborem ekspertów/ wykonawców przeprowadzających audyty jakości w zakresie wsparcia procesu audytowania podmiotów,
    • wdrożeniem rekomendacji z audytów jakości,
    • obsługą umów z ekspertami/ wykonawcami,
    • prowadzeniem postępowań wyjaśniających na podstawie informacji zewnętrznych o niespełnianiu wymogów BUR,
    • współpracą z IZ PR oraz innymi podmiotami zewnętrznymi dotyczącymi identyfikacji uchybień w podmiotach wobec wymagań BUR.
  • Nadzór nad realizacją zadań związanych z monitorowaniem wykorzystania budżetu, sprawozdawczością, dokumentami finansowymi w części dot. zadań sekcji.
  • Nadzór merytoryczny nad udziałem sekcji w zamykaniu projektu pozakonkursowego Bazy Usług Rozwojowych, realizowanego w ramach Działania 2.3 PO WER.
  • Zarządzanie Sekcją Zapewnienia Jakości Bazy Usług Rozwojowych.
Oczekujemy (wymagania formalne):
  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu lub nadzorowaniu kontroli/audytów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu lub w koordynacji zadań;
  • znajomość regulacji prawnych i systemu wdrażania związanego z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Funduszu Społecznego;
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Word, MS Excel).
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja;
  • umiejętność organizacji pracy;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność współpracy w grupie i komunikatywność;
  • umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty

  • Menedżer / Menedżerka M&A - Energy & Renewables

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer
    1 dni
    Pracowałbyś/pracowałabyś w zespole sektorowym dla energetyki i źródeł odnawialnych (Energy & Renewables). Wiedza sektorowa nie jest konieczna dla składania aplikacji. W ramach swojej działalności realizujemy projekty transakcyjne (M&A) oraz corporate finance (modelowanie finansowe,...
  • Kontroler Finansowy / Operacyjny

    Suret Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Regularne opracowywanie prognoz realizacji budżetów, planów i kalkulacji w ramach realizowanych projektów operacyjnych, Koordynacja operacyjna i nadzór nad dynamicznym wsadem danych do narzędzi kontrolingowych; Identyfikacja ryzyka oraz określenie i śledzenie...
  • Kontroler Finansowy / Operacyjny

    Suret Sp. z o.o.   Dębica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Regularne opracowywanie prognoz realizacji budżetów, planów i kalkulacji w ramach realizowanych projektów operacyjnych, Koordynacja operacyjna i nadzór nad dynamicznym wsadem danych do narzędzi kontrolingowych; Identyfikacja ryzyka oraz określenie i śledzenie...