Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Kierownik Zespołu Call Center (język hiszpański)

Kierownik Zespołu Call Center (język hiszpański)

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
3307 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem pionu odpowiadającego za obsługę klienta w języku hiszpańskim z Ameryki Łacińskiej poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu Call Center (język hiszpański)
Miejsce pracy: Warszawa

Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?

Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?

Motywuje Cię praca na rozwojowym projektem i duża niezależność w tworzeniu własnych rozwiązań?

Dobrze czujesz się w międzynarodowych zespołach?

Aplikuj!


Opis stanowiska:

  • Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta w języku hiszpańskim
  • Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
  • Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników,
  • Realizacja KPI
  • Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych
  • Kontrola i raportowanie pracy działu
  • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
  • Zadania realizowane w elastycznym grafiku w godzinach 16.00-4.00 (8 godzin dziennie)

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center
  • Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
  • Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych
  • Wysoki poziom umiejętności analitycznych
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • System benefitów
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...