Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu - Call Center

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
3160 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem pionu odpowiadającego za obsługę klienta i sprzedaż poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu - Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?

Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?

Motywuje Cię praca nad rozwojowym projektem i duża niezależność w tworzeniu własnych rozwiązań?

Dobrze czujesz się w międzynarodowych zespołach?

Aplikuj!

 

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta
  • Prowadzenie coachingów i szkoleń z współpracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
  • Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników,
  • Realizacja KPI
  • Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych
  • Kontrola i raportowanie pracy działu
  • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
  • Zadania realizowane w elastycznym grafiku

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego,  plus dobra znajomość jednego z języków: czeski/słowacki/grecki/chorwacki
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center
  • Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
  • Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych
  • Wysoki poziom umiejętności analitycznych
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • System benefitów
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...