Lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz słuchać i chętnie pomagasz w znalezieniu najlepszego rozwiązania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu obsługi słuchacza i zadbają o to, by każdy kontakt z Żakiem był pozytywnym doświadczeniem.
Na tym stanowisku będziesz pierwszą osobą, z którą porozmawia nasz przyszły słuchacz — telefonicznie, na czacie lub w mediach społecznościowych. Twoim zadaniem będzie nie tylko udzielanie informacji, ale też aktywne wspieranie w procesie rekrutacji i promowanie naszej oferty edukacyjnej.
- Obsługa infolinii - przychodzących połączeń telefonicznych
- Realizacja kampanii telefonicznych wychodzących sprzedażowych
- Obsługa czatów firmowych
- Zarządzanie i obsługa kontaktów w systemie Meta (Facebook / Instagram)
- Realizacja działań w pozostałych firmowych kanałach komunikacji
- Praca zgodnie z wyznaczonymi planami sprzedażowymi i realizacja celów sprzedażowych
- Raportowanie wyników w ustalonej formie
- Komunikatywność i umiejętność jasnego przekazywania informacji
- Otwartość na drugiego człowieka, cierpliwość i umiejętność panowania nad emocjami
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego / ortografii
- Wysoka kultura osobista
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko
- Możliwość korzystania ze szkoleń
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
Poznaj
Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp. z o.o.
Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcąca osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Jak się u nas pracuje?
1. Jesteśmy największą w Polsce siecią szkół dla dorosłych - 80 oddziałów w różnych miastach, ponad 4 tysiące pracowników oraz kilkadziesiąt tysięcy słuchaczy powoduje, że u nas słowo nuda nie istnieje.
2. Pracownikom gwarantujemy stabilność zatrudnienia. Stawiamy na różnorodność i szeroki zakres obowiązków. Możesz się u nas rozwinąć, umożliwiamy wewnętrzne awanse.
3. Cały czas poszukujemy nowych kierunków rozwoju i dywersyfikujemy naszą ofertę edukacyjną
4. Doceniamy dobrą organizację pracy i dzielenie się wiedzą – bez tego nie ma rozwoju
5. Spotykamy się ze Słuchaczami i ze zrozumieniem podchodzimy do potrzeb każdego z nich.
Dzień w firmie
1. Jesteśmy dyspozycyjni jest w godzinach 9-17 (oraz w wybrane weekendy, wszak jesteśmy szkołą kształcącą w trybie zaocznym)
2. Poszukujemy nowych Słuchaczy i podchodzimy do nich w sposób indywidualny
3. Będąc na pierwszej linii kontaktu dbamy o obsługę naszych Słuchaczy
4. Realizujemy misję edukacyjną i wspieramy naszych Słuchaczy w realizacji marzeń o zawodowym sukcesie
5. Dbamy o najwyższy poziom nauczania w naszych szkołach