Konsultant ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online]

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

5 dni temu



 

Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania, dołącz do naszego Zespołu.

 

 

Jesteśmy Firmą świadczącą usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim do rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Jeśli jesteś:

 

Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję, a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :)

 


Konsultant ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online]

Miejsce pracy: Warszawa

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów

 

Kluczowe obowiązki:
  • kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące
  • rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi
  • dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
Wymagania:
  • wykształcenie średnie
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • znajomość obsługi komputera
  • umiejętności komunikacyjne i pro-kliencka postawa
  • doświadczenie w pracy z Klientem (doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta/ sprzedaży będzie dodatkowym atutem)
  • preferowane zainteresowanie/doświadczenie w branży elektronarzędzi lub pokrewnej oraz znajomość programu SAP
  • motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • odporność na stres
  • mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
W zamian oferujemy:
  • stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • premie + konkursy
  • cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz bieżące wsparcie w trakcie pracy
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • możliwość skorzystania z benefitów tj. Karta Multisport, Medicover

Praca zdalna

Rozwijaj z nami swoje pasje, kompetencje i pozwól się dostrzec

- prześlij swoje CV za pomocą przycisku:

 

 Aplikuj teraz 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.