Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi i Sprzedaży Usług Stomatologicznych
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi i Sprzedaży Usług Stomatologicznych
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa11 dni temu
Ogłoszenie numer: 10479924, z dnia 2025-12-07
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi i Sprzedaży Usług Stomatologicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Aktywne, telefoniczne umawianie wizyt oraz proponowanie pacjentom z istniejącej bazy usług stomatologicznych.
Profesjonalna prezentacja i doradztwo w zakresie aktualnych ofert, promocji oraz pakietów zabiegowych.
Systematyczna realizacja jasno zdefiniowanych, miesięcznych celów sprzedażowych.
Budowanie długotrwałych relacji z pacjentami i zapewnienie najwyższego standardu obsługi klienta.
Wymagania
Doświadczenie zawodowe w sprzedaży telefonicznej lub w pracy na podobnym stanowisku w call center.
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie – niezbędna do swobodnej komunikacji z pacjentami (około 30% bazy).
Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne.
Nastawienie na osiąganie wyników, odpowiedzialność i doskonała organizacja czasu pracy.
Umiejętność budowania pozytywnych relacji międzyludzkich i łatwość w nawiązywaniu kontaktu.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na pełny etat.
Elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym, który uwzględnia indywidualną dyspozycyjność.
Codzienne, merytoryczne wsparcie doświadczonego zespołu oraz przyjazną atmosferę pracy.
Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego, które wzmocni Twoje CV.
Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny.
Dofinansowanie platformy benefitowej.
Dodatkowe benefity, w tym darmowe wejścia na siłownię 2 razy w tygodniu oraz grupowe ubezpieczenie NNW.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka prywatności.
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaPłock, CH Mazovia
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie. Umawianie spotkań z potencjalnymi odbiorcami. Wprowadzanie zamówień i danych do systemu oraz generowanie...
Klient portalu Praca.pl
Płock
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 dni
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb...
umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.Chat or talk with...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
Portal Praca.plSprawdzona firmaWarszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
praca zdalna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 5 500 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Codzienny kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz poprzez spotkania online. Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych oraz ich bieżących potrzeb. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy ze stałymi partnerami biznesowymi. Badanie...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 5 pracowników
1 dni
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...