Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli: wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące, nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
Twoje zadania: Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i angielskim; Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro domande e fornire assistenza su argomenti relativi al servizio pacchi. Se vuoi...
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Jedyny na polskim rynku model biznesowy Grupy Kapitałowej Arteria S.A. pozwala na kierowanie kompleksowej oferty usług sprzedażowych i obsługi klienta do dużych korporacji. Skuteczność modelu potwierdza bogate portfolio klientów z branży telefonii mobilnej, energetyki i usług komunalnych, płatnych telewizji cyfrowych, wydawnictw specjalistycznych, branży usług finansowych.
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. Telemarketingu
14 zł/h (brutto) + premie + prowizje
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
Kontakt telefoniczny z klientem biznesowym
Oczekujemy:
Komunikatywności i kreatywności
Dużych umiejętności interpersonalnych
Wykształcenia min. średniego
Dobrej dykcji i płynnej wymowy
Znajomości obsługi komputera
Gotowości do podjęcia pracy w godzinach porannych (8:00-15:00)
Proponujemy:
Bezpłatny cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy
Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową + prowizje + premie
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli: wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące, nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
Twoje zadania: Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i angielskim; Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro domande e fornire assistenza su argomenti relativi al servizio pacchi. Se vuoi...
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;