specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli: wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące, nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu...
Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro domande e fornire assistenza su argomenti relativi al servizio pacchi. Se vuoi...
Twoje zadania: Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i angielskim; Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami...
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, mail oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...
Arteria S.A. jest liderem rynku w obszarze sprzedaży i utrzymania Klienta realizowanym w modelu BPO. Dysponuje największym komercyjnym Contact Center w Polsce liczącym ponad 2000 stanowisk telemarketingowych. Posiada własne innowacyjne technologie informatyczne, interaktywne i mobilne rozwiązania.
W ramach rozwoju firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
W ramach rozwoju firmy
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych
Wymagania:
Wypracowanie min. 80h/mc
Duże umiejętności interpersonalne
Dobra dykcja i płynna wymowa
Znajomość obsługi komputera
Gotowość do podjęcia pracy w dni powszednie i weekend
W zamian oferujemy:
- Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową 13zł/h brutto + premie
- Ustalenie grafiku pracy – projekt realizowany 7 dni w tygodniu, w godz.9:30-24:00
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących dopracy oraz wsparcie w trakcie pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w stabilnej firmie
- Możliwość skorzystania zbenefitów tj. Karta Multisport, zniżki na stołówce
- Dogodna lokalizacja: Warszawa, ul. Stawki 2A (w pobliżu Metro Dw. Gdański)
Dołącz do naszego zespołu!
Dogodna lokalizacja: Warszawa, ul .Stawki 2A (w pobliżu stacji metra Dworzec Gdański)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli: wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące, nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu...
Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro domande e fornire assistenza su argomenti relativi al servizio pacchi. Se vuoi...
Twoje zadania: Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i angielskim; Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami...
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, mail oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...