Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TI/02/12/2014
- kontakt telefoniczny z nowymi klientami
- analiza potrzeb klientów oraz sprzedaż pakietów(TV, Internet, telefon)
- dbanie o wysoką jakość obsługi klientów
- wykształcenie co najmniej średnie
- dyspozycyjność min. 6 godzin dziennie
- wysoka kultura oraz umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- umiejętność obsługi komputera, MS Word, Exceloraz Internet
- zorientowania na realizację celów i konsekwencja w działaniu
- umiejętność pracy w zespole
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w callcenter
- elastyczne warunki zatrudnienia - sam określasz swoje godziny pracy!
- motywujący system wynagradzania uzależniony od Twoich wyników (gwarantowana podstawa, która rośnie wraz z Twoimi wynikami!)
- premie i prowizje zależne od efektów pracy
- profesjonalne szkolenia i przygotowanie do pracy
- możliwość samodzielnego wyznaczania sobie celów
- szansę na pracę w przyjaznym zespole współpracowników oraz wsparcie przełożonych