Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant zdalnej obsługi Klienta (Help Desk) - Obsługa zgłoszeń technicznych i serwisowych

F.U.H. "SEMACO" Sp.j. J.Skałoń, M.Strojniak

Kraków

88 dni temu

Producent i dystrybutor systemów komputerowych InvenTex CAD /CAM przeznaczonych dla branży odzieżowej, meblowej i tekstylne j działający na rynku krajowym i zagranicznym poszukuje kandydata na stanowisko:

Konsultant zdalnej obsługi Klienta (Help Desk)
Obsługa zgłoszeń technicznych i serwisowych
Miejsce pracy: Kraków


Opis stanowiska:

  • branża IT – oprogramowanie oraz urządzenia CAD/CAM
  • obsługa zapytań Klienta – e-mail, telefon, dedykowane kanały zdalne (Internet)
  • udzielanie informacji dotyczących produktów firmy i specyfikacji technicznej
  • identyfikowanie potrzeb klientów
  • współpraca z Zespołem Help Desk oraz Service,
  • obsługa infolinii (połączenia przychodzące i wychodzące)
  • rejestrowanie i obsługa przyjętych zgłoszeń w systemach wewnętrznych
  • przekazywanie zgłoszeń technicznych do odpowiedniej jednostki merytorycznej firmy
  • pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń technicznych

Wymagania:

  • doświadczenie zdobyte w dziale call center lub telesprzedaży (branża IT lub zbliżone)
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • umiejętność pracy w Zespole
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • praca w młodym dynamicznym Zespole
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów
  • praca w stałych godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku
  • atrakcyjne zarobki adekwatne do posiadanego doświadczenia

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk

Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...
Pracownik Helpdesk Praca Pracownik Helpdesk

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (683)
Wałbrzych (42)
Legnica (55)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (114)
Toruń (72)
Lubelskie:
Lublin (95)
Chełm (9)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (688)
Tarnów (31)
Nowy Sącz (31)
Mazowieckie:
Warszawa (1518)
Radom (55)
Płock (32)
Opolskie:
Opole (109)
Nysa (6)
Podkarpackie:
Rzeszów (74)
Przemyśl (18)
Podlaskie:
Białystok (84)
Suwałki (23)
Łomża (19)
Pomorskie:
Gdańsk (297)
Gdynia (106)
Słupsk (29)
Śląskie:
Katowice (383)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (65)
Elbląg (22)
Ełk (4)
Wielkopolskie:
Poznań (432)
Kalisz (35)
Konin (24)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (194)
Koszalin (42)
Kołobrzeg (13)
Auchan (62)
Tesco (312)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (19)
STRABAG (7)
ABB (92)
Accenture (188)
Luxoft (177)
PKO BP (335)
KPMG (26)
Orange (30)
IKEA (7)
Budimex (18)

Rekrutują z Praca.pl