ZATRUDNIENIE: Umowa o pracę
- Wykształcenie wyższe
- Atutem będą studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podnoszące posiadane kwalifikacje
- Minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe
- Minimum 4 letnie (w ciągu ostatnich 5 lat) doświadczenie na podobnym stanowisku z samodzielną obsługą zamówień publicznych w Dziale Inwestycji / Budownictwa np. Firmy deweloperskiej lub Administracji Publicznej
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu: Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego
- Praktyczna znajomość obsługi portalu e-usług: Platforma Zakupowa.pl, e-zamówienia, eNotices2
- Doświadczenie w zamieszczaniu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
- Niezbędne doświadczenie i umiejętność samodzielnego prowadzenia postępowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
- Komunikatywność
- Samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, terminowość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań dla udzielanych przez Spółkę zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
- Kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań dla udzielanych przez Spółkę zamówień publicznych do których nie stosuję się ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji zamówień udzielanych przez Spółkę
- Prowadzenie ewidencji zamówień udzielanych przez Spółkę
- Prowadzenie rejestrów zamówień udzielnych przez Spółkę
- Sporządzanie sprawozdań wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych
- Przygotowywanie planów zamówień publicznych
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej
- Przygotowywanie umów
- Zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na portalu e-usług Platforma Zakupowa.pl, e-zamówienia, eNotices2 ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych
- Przygotowywanie projektów Zarządzeń i Regulaminów z zakresu zamówień publicznych
- Prowadzenie sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych
- List motywacyjny wraz z referencjami
- CV.
- Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
- Pracę na samodzielnym stanowisku
- Pracę na terenie miasta Olsztyna
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 – 15.15
- Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS
- Premie oparte o realizację indywidualnych celów wypłacane w systemie półrocznym
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Olsztyńskie TBS Sp. zo.o.
Olsztyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego jest jednoosobową spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, której właścicielem jest Gmina Olsztyn. Spółka działa od 1998 roku i zajmuje się budową mieszkań czynszowych przeznaczonych na wynajem. Olsztyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego współrealizuje politykę mieszkaniową Gminy Olsztyn. Misją Spółki jest zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Olsztyna, których nie stać na kupno własnego mieszkania na wolnym rynku, a jednocześnie poziom ich dochodów nie kwalifikuje do uzyskania lokalu w ramach mieszkaniowego zasobu Gminy Olsztyn. W skład zasobów Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego wchodzi 38 budynków mieszkalnych w których znajdują się 1 822 mieszkania o łącznej powierzchni użytkowej 35 672 m2. Spółka OTBS jest członkiem Polskiej Izby Gospodarczej Towarzystw Budownictwa Społecznego.