Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bytom Kierownik Zespołu Call Center Bytom
Koordynator Działu Wsparcia Sprzedaży

Koordynator Działu Wsparcia Sprzedaży

Selgros Cash&Carry
Bytom
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
405 dni temu

Poszukujemy Osoby do pracy na stanowisko:

Koordynator Działu Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: KOORDYNATOR DWS


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za lokalny zespół Pracowników Contact Center z ukierunkowaniem na działania pro sprzedażowe.

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • budowanie i zarządzanie zespołem Contact Center,
  • motywowanie zespołu do osiągania założonych celów i realizacji zadań,
  • wsparcie w codziennych zadaniach – planowanie i organizacja pracy,
  • odpowiedzialność za efektywność pracy Pracowników Contact Center,
  • monitorowanie i udoskonalenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych,
  • inicjowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność pracy zespołu,
  • cykliczne raportowanie pracy zespołu,
  • komunikacja z innymi działami firmy oraz klientami.

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w budowaniu oraz zarządzaniu zespołem Call Center,
  • doświadczenie w organizacji telefonicznej obsługi klienta i telemarketingu,
  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu Microsoft Office),
  • wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, skrupulatność, dokładność,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym.

Mile widziane:

  • znajomość rynku gastronomicznego lub sektora FMCG.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
 

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;