Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość produktów żywnościowych,
- Znajomość procesów zakupowych,
- Doświadczenie w pracy w Dziale Zakupów będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętności analityczne,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office),
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów oraz wyników w pracy.
- Dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.