Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center

Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center

LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, al. Jerozolimskie 94
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
53 dni temu
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 94

  

 

Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Twoją rolą będzie:
  • wsparcie merytoryczne Pracowników Contact Center w zakresie obsługi Pacjenta,
  • koordynowanie i nadzorowanie bieżącej pracy Contact Center podczas pełnionych dyżurów,
  • monitorowanie efektywności i jakości pracy podległego Zespołu (wyznaczanie i egzekwowanie realizacji celów poprzez motywowanie/coaching),
  • inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu doskonalenie procesów obsługi w Contact Center,
  • ścisła współpraca z innymi działami w ramach struktury Contact Center.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Pacjenta,
  • dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku oraz w weekendy,
  • praktyczna znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel,
  • wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu organizacji pracy,
  • chęć dzielenia się pasją związaną z pracą z ludźmi,
  • odpowiedzialność, pewność siebie oraz otwartość na nowe wyzwania.
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,​
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
  • work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
  • zdobycie doświadczenia w dużej i znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
W Grupie LUX MED tworzymy środowisko pracy, w którym każdy może czuć się sobą – niezależnie od wieku, płci czy stanu zdrowia. Nasz proces rekrutacyjny jest neutralny płciowo i zapewnia równe szanse wszystkim aplikującym.

 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MED 

Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...