Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider zespołu obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
65 dni temu

Ogłoszenie numer: 10358714, z dnia 2025-10-23

Klient portalu Praca.pl

Lider zespołu obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie kilku- lub kilkunastoosobowym zespołem obsługującym klientów biznesowych,
  • dbanie o wysoką jakość kontaktu i satysfakcję klientów,
  • wprowadzanie usprawnień w codziennej pracy oraz optymalizacja procesów,
  • monitorowanie wyników i wdrażanie wskaźników efektywności,
  • motywowanie, rozwój i wspieranie członków zespołu w realizacji celów,
  • analiza danych, raportowanie wyników i podejmowanie decyzji zwiększających skuteczność działań.

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w audycie finansowym,
  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii,
  • znajomość krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości,
  • dobra znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz odpowiedzialność w działaniu.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,
  • dofinansowanie opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia,
  • wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta,
  • szeroki dostęp do szkoleń merytorycznych i rozwojowych,
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen okresowych,
  • spotkania integracyjne i przyjazną atmosferę w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...