specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletacja, weryfikacja, archiwizacja, fakturowanie. Interakcja z biurami cargo-partner lokalnie i globalnie. Przyczynianie się do rozwoju firmy przez podnoszenie jakości usług i budowanie pozytywnego wizerunku.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie; rozwój działalności...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zakres obowiązków: opracowywanie i weryfikowanie przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji, nadzór nad wdrażaniem wytycznych w zakresie inwestycji realizowanych przez jednostkę, przygotowywanie, uzgadnianie oraz nadzór nad wdrażaniem przepisów wewnętrznych Centrum, wdrażanie w...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługa poczty wychodzącej (przygotowanie książki nadawczej i specyfikacji przesyłek kurierskich) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału (od klientów zewnętrznych, dostarczoną przez pocztę, kurierów). Prowadzenie rejestracji...
Twoje zadania: praca w systemie informatycznym, wprowadzanie danych kontakt z klientami firmy prace administracyjno – biurowe współpraca z działem logistyki i księgowości Na czym nam zależy: bardzo dobra znajomość MS Office – szczególnie Excel mile widziane doświadczenia w pracy na...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) kontrakt B2B część etatu 3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
1 dni
administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje) koordynacja poprawności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i planowanie pracy Techników Serwisu; Koordynacja, kontrola i nadzór nad wyposażeniem Techników Serwisu; Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z działami wewnętrznymi w obszarach bieżącej obsługi serwisowej; Sporządzanie cyklicznych grafików...
Klient portalu Praca.pl
Cząstków Mazowiecki
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie
3 dni
Obsługa urządzeń biurowych oraz systemów administracyjnych; Zarządzanie i archiwizacja korespondencji firmowej; Sporządzanie wyciągów bankowych; Realizacja innych powierzonych prac administracyjnych;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) kontrakt B2B część etatu 3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie dokumentacją związaną z najmem i utrzymaniem lokalizacji, w tym przygotowywanie umów, archiwizacja oraz kontrola zapisów. Koordynacja rozliczeń i budżetów, wsparcie przy uzyskiwaniu pozwoleń oraz opinii urzędowych. Analiza aktów prawnych lokalnych, składanie uwag oraz...
Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...
GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu
Miejsce pracy: Błonie
Główne obowiązki:
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników
Bieżąca obsługa administracyjna (front office)
Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej
Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników
Rozliczanie dokumentacji przewozowej oraz usług dodatkowych (CODI, wymiana paletowa)
Archiwizacja dokumentacji i korespondencji
Obsługa kasowa
Oczekiwania:
Wykształcenie średnie
Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint Word, Excel)
Wysoka kultura osobista, dyplomacja i dyskrecja
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Samodzielność w działaniu i zaangażowanie
Oferujemy:
Umowa o pracę
Możliwość rozwoju zawodowego
Sympatyczną atmosferę w pracy
Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych)
GEODIS Road Network Sp. z o.o. – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletacja, weryfikacja, archiwizacja, fakturowanie. Interakcja z biurami cargo-partner lokalnie i globalnie. Przyczynianie się do rozwoju firmy przez podnoszenie jakości usług i budowanie pozytywnego wizerunku.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie; rozwój działalności...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zakres obowiązków: opracowywanie i weryfikowanie przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji, nadzór nad wdrażaniem wytycznych w zakresie inwestycji realizowanych przez jednostkę, przygotowywanie, uzgadnianie oraz nadzór nad wdrażaniem przepisów wewnętrznych Centrum, wdrażanie w...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługa poczty wychodzącej (przygotowanie książki nadawczej i specyfikacji przesyłek kurierskich) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału (od klientów zewnętrznych, dostarczoną przez pocztę, kurierów). Prowadzenie rejestracji...
Twoje zadania: praca w systemie informatycznym, wprowadzanie danych kontakt z klientami firmy prace administracyjno – biurowe współpraca z działem logistyki i księgowości Na czym nam zależy: bardzo dobra znajomość MS Office – szczególnie Excel mile widziane doświadczenia w pracy na...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) kontrakt B2B część etatu 3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
1 dni
administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje) koordynacja poprawności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i planowanie pracy Techników Serwisu; Koordynacja, kontrola i nadzór nad wyposażeniem Techników Serwisu; Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z działami wewnętrznymi w obszarach bieżącej obsługi serwisowej; Sporządzanie cyklicznych grafików...
Klient portalu Praca.pl
Cząstków Mazowiecki
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie
3 dni
Obsługa urządzeń biurowych oraz systemów administracyjnych; Zarządzanie i archiwizacja korespondencji firmowej; Sporządzanie wyciągów bankowych; Realizacja innych powierzonych prac administracyjnych;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) kontrakt B2B część etatu 3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie dokumentacją związaną z najmem i utrzymaniem lokalizacji, w tym przygotowywanie umów, archiwizacja oraz kontrola zapisów. Koordynacja rozliczeń i budżetów, wsparcie przy uzyskiwaniu pozwoleń oraz opinii urzędowych. Analiza aktów prawnych lokalnych, składanie uwag oraz...
Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...