Młodszy Specjalista ds. Administracji

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

7 dni temu

Jesteśmy firmą świadczącą usługi outsourcingu z wieloletnim doświadczeniem. Świadczymy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Oferujemy najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju.

 

Skontaktuj się z Nami - czekamy właśnie na Ciebie!

Młodszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa

Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, samodzielną i zorganizowaną?

Zagadnienia z zakresu administracji nie są Ci obce?

Presja czasu nie wybija Cię z rytmu pracy?

Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi TAK – to zapraszamy do Naszego zespołu:)

Szukamy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Administracji

 

Główne zadania:

  • nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura,
  • zaopatrzenie biura,
  • dbanie o płynny obieg poczty wychodzącej i przychodzącej,
  • współpraca z działem HR, Administracji, Szkoleń i Księgowością,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami,
  • bieżące wsparcie pracowników w kwestiach technicznych.

Wymagania:

  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • pozytywne nastawienie i zaangażowanie,
  • podstawowa znajomość zagadnień prawa pracy,
  • umiejętność planowania i dobra organizacja czasu pracy,
  • prawo jazdy kat.B
  • mile widziana znajomość jęz. angielskiego (min. B1)

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • stałe wynagrodzenie + system motywacyjny
  • stałe godziny pracy (8:00-16:00)
  • dogodną lokalizację
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pakiet medyczny i kartę Multisport

 

Rozwijaj z nami swoje pasje, kompetencje i pozwól się dostrzec

- prześlij swoje CV za pomocą przycisku:

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.