Jesteśmy firmą świadczącą usługi outsourcingu z wieloletnim doświadczeniem. Świadczymy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Oferujemy najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju.
Skontaktuj się z Nami - czekamy właśnie na Ciebie!
Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, samodzielną i zorganizowaną?
Zagadnienia z zakresu administracji nie są Ci obce?
Presja czasu nie wybija Cię z rytmu pracy?
Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi TAK – to zapraszamy do Naszego zespołu:)
Szukamy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Administracji
Główne zadania:
- nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura,
- zaopatrzenie biura,
- dbanie o płynny obieg poczty wychodzącej i przychodzącej,
- współpraca z działem HR, Administracji, Szkoleń i Księgowością,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami,
- bieżące wsparcie pracowników w kwestiach technicznych.
Wymagania:
- biegła znajomość obsługi komputera,
- pozytywne nastawienie i zaangażowanie,
- podstawowa znajomość zagadnień prawa pracy,
- umiejętność planowania i dobra organizacja czasu pracy,
- prawo jazdy kat.B
- mile widziana znajomość jęz. angielskiego (min. B1)
Oferujemy:
- umowę o pracę
- stałe wynagrodzenie + system motywacyjny
- stałe godziny pracy (8:00-16:00)
- dogodną lokalizację
- przyjazną atmosferę pracy
- pakiet medyczny i kartę Multisport
Rozwijaj z nami swoje pasje, kompetencje i pozwól się dostrzec
- prześlij swoje CV za pomocą przycisku:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.