specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: wyszukiwanie przetargów na budowy obiektów użyteczności publicznej i ubieganie się o uzyskanie zaproszenia do udziału; biegła obsługa platform i biuletynów z przetargami publicznymi; analiza dostępnych przetargów i podjęcie decyzji wraz z zarządem o zaangażowaniu się w...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
Zadania realizowane na stanowisku: opiniowanie pod względem prawnym projektów programów kontroli i informacji o wynikach kontroli oraz projektów tematyk kontroli doraźnych; reprezentowanie NIK w postępowaniu sądowym i administracyjnym w sprawach, w których stroną jest NIK; opracowywanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Zadania: wsparcie w zapewnieniu obsługi prawnej klientów kancelarii, przygotowanie i opiniowanie umów, sporządzania projektów pism procesowych, przygotowania projektów korespondencji z urzędami, instytucjami i organami administracji publicznej, wykonywania innych bieżących obowiązków...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Główne odpowiedzialności: opracowywanie zbiorczego planu finansowego Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA; opracowywanie analiz, raportów, zestawień i opracowań związanych pracą działu finansowo – księgowego; udział w pracach związanych...
Na co dzień w naszym zespole:określasz i rozwijasz politykę kredytową wobec klientów Firm i Przedsiębiorstw (FiP),rozwijasz metody oceny ryzyka kredytowego związanego z finansowaniem klienta FiP,sporządzasz interpretacje przepisów dotyczących oceny ryzyka kredytowego,współpracujesz z...
Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
Kluczowe zadania: Opracowywanie wniosków, zgłoszeń, uzyskiwanie wymaganych prawnie decyzji, pozwoleń oraz ich aktualizacja, współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie, Sporządzanie niezbędnej dokumentacji, zestawień, składanie sprawozdań i naliczanie opłat w obszarze: odpady,...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. administracyjno-prawnych
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Świecie
Do Twoich zadań należeć będzie:
opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług,
prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji,
sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych,
prowadzenie rejestru oraz archiwizowanie dokumentów prawnych.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego prawniczego,
pierwszych doświadczeń zawodowych (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży budowlanej),
gotowości do pracy w Świeciu.
Co możemy Ci zaoferować?
system premiowy
dzień wolny w urodziny
ubezpieczenie na życie
prywatna opieka medyczna
sekcje sportowe
kursy językowe
szkolenia dla pracowników
wolontariat pracowniczy
wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: wyszukiwanie przetargów na budowy obiektów użyteczności publicznej i ubieganie się o uzyskanie zaproszenia do udziału; biegła obsługa platform i biuletynów z przetargami publicznymi; analiza dostępnych przetargów i podjęcie decyzji wraz z zarządem o zaangażowaniu się w...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
Zadania realizowane na stanowisku: opiniowanie pod względem prawnym projektów programów kontroli i informacji o wynikach kontroli oraz projektów tematyk kontroli doraźnych; reprezentowanie NIK w postępowaniu sądowym i administracyjnym w sprawach, w których stroną jest NIK; opracowywanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Zadania: wsparcie w zapewnieniu obsługi prawnej klientów kancelarii, przygotowanie i opiniowanie umów, sporządzania projektów pism procesowych, przygotowania projektów korespondencji z urzędami, instytucjami i organami administracji publicznej, wykonywania innych bieżących obowiązków...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Główne odpowiedzialności: opracowywanie zbiorczego planu finansowego Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA; opracowywanie analiz, raportów, zestawień i opracowań związanych pracą działu finansowo – księgowego; udział w pracach związanych...
Na co dzień w naszym zespole:określasz i rozwijasz politykę kredytową wobec klientów Firm i Przedsiębiorstw (FiP),rozwijasz metody oceny ryzyka kredytowego związanego z finansowaniem klienta FiP,sporządzasz interpretacje przepisów dotyczących oceny ryzyka kredytowego,współpracujesz z...
Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
Kluczowe zadania: Opracowywanie wniosków, zgłoszeń, uzyskiwanie wymaganych prawnie decyzji, pozwoleń oraz ich aktualizacja, współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie, Sporządzanie niezbędnej dokumentacji, zestawień, składanie sprawozdań i naliczanie opłat w obszarze: odpady,...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...