Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Infolinii

Alior Bank

Kraków

5 godz. temu

PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Infolinii

                            

TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących,
  • realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach),
  • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku,
  • budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ:
  • zależy Ci na tym, by zdobyć doświadczenie w bankowości,
  • chcesz być najlepszy i pracować z najlepszymi w branży,
  • jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • lubisz rozmawiać przez telefon,
  • masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną,
  • dobrze czujesz się pracując w zespole,
  • pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję,
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • masz doświadczenie w pracy w contact center(jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
  • system szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • możliwość pracy ze znajomymi (za każde skuteczne polecenie pracownika dodatkowo Cię nagrodzimy),
  • dodatkowy miesięczny bonus pieniężny jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim,
  • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych.

Poznaj

Alior Bank


Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

Wyróżnia nas niezwykła kultura organizacyjna, bezpośrednia komunikacja i dynamika działania. Czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, w Alior Banku dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy.

W Alior Banku odkryjesz w sobie talenty, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (673)
Wałbrzych (50)
Legnica (97)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (167)
Toruń (111)
Lubelskie:
Lublin (173)
Chełm (30)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (792)
Tarnów (45)
Nowy Sącz (38)
Mazowieckie:
Warszawa (1925)
Radom (63)
Płock (59)
Opolskie:
Opole (168)
Nysa (73)
Podkarpackie:
Rzeszów (130)
Przemyśl (28)
Podlaskie:
Białystok (126)
Suwałki (44)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (395)
Gdynia (169)
Słupsk (68)
Śląskie:
Katowice (504)
Częstochowa (180)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (133)
Elbląg (71)
Ełk (59)
Wielkopolskie:
Poznań (516)
Kalisz (75)
Konin (59)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (336)
Koszalin (90)
Kołobrzeg (42)
Auchan (87)
Tesco (116)
Inditex (42)
OBI (33)
PKP (0)
STRABAG (3)
ABB (94)
Accenture (234)
Carrefour (143)
PKO BP (297)
KPMG (44)
Orange (21)
IKEA (21)
Budimex (12)

Rekrutują z Praca.pl