Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    La Makeup Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego; Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową; Obsługa procesu zamówienia; Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 godz.
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    5 godz.
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Customer Care Specialist z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie klientów korzystających z platformy ogłoszeniowej w języku niemieckim, Obsługa połączeń przychodzących i korespondencji mailowej, Udzielanie informacji, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, Aktualizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 45    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie. Możliwość podjęcia współpracy na 80 lub 160 godz. w miesiącu. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów Szpitala​, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Centrum Nauki Kopernik
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
909 dni temu

CENTRUM NAUKI KOPERNIK

poszukujemy osób do Działu Obsługi Klienta do pracy na stanowisku

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa

Oferta pracy na pełen etat (średnio 40 godz. tygodniowo)

 

Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz

jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy,

prześlij do nas swoją aplikację!

 

Zakres obowiązków:
  • Obsługa telefoniczna klienta na infolinii CNK
  • Obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania)
  • Informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów
  • Obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur
  • Realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających
  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem

 

Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Orientacja na klienta, wysoka kultura osobista
  • Skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli
  • Gotowość do pracy zmianowej średnio 9 godzin jednego dnia
Mile widziana:
  • Umiejętność obsługi kasy fiskalnej
  • Doświadczenie na infolinii
  • Znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego
  • Znajomość innego języka obcego
  • Ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta

 

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Rekrutacje prowadzimy na dwa etaty: jeden na zastępstwo, drugi wakat.
  • Zdobycie doświadczenia w rozpoznawalnej instytucji kultury
  • Elastyczne godziny pracy w równoważnym systemie czasu pracy
  • Przyjazna atmosfera w zespole i inspirujące środowisko pracy,
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty multisport, dofinansowanie nauki języka obcego, szkolenia, vouchery do CNK, Legimi)

Prześlij do nas swoją aplikację i dołącz do nas!


  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, kontakt: rekrutacja@kopernik.org.pl (dalej jako „CNK”).
  2. Dane osobowe, które zostały wymienione w Kodeksie Pracy, są przetwarzane na podstawie przepisów prawa.
  3. Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
    b) RODO. Inne dane podane w tym celu lub w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.
    a) lub art. 9 ust. 2 lit.
    a) RODO (jeżeli dokumenty zawierają takie dane); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora: dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Okres przetwarzania może ulec przedłużeniu o okres przedawnienia potencjalnych roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami.
  4. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, przy czym możliwość skorzystania z wyżej wymienionych praw uzależniona jest od spełnienia przesłanek określonych w przepisach prawa oraz podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych.
  5. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez 3 miesiące od ukończenia rekrutacji (zawarcia umowy docelowej) lub w przypadku odpowiedniej zgody, do momentu jej wycofania, nie dłużej niż przez 12 miesięcy.
  8. Podane przez Panią/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w ramach realizowanych przez nie usług na podstawie umów o powierzenie danych osobowych, w szczególności, podmioty świadczące usługi informatyczne, przy czym wszyscy odbiorcy są zobowiązani są do przestrzegania w tym zakresie przepisów RODO, w tym do zachowania tych danych w tajemnicy nawet po wygaśnięciu wiążącego stosunku prawnego oraz mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  9. Informujemy, że wybrani kandydaci mogą podlegać weryfikacji w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym z uwagi na obowiązek prawny określony w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 405.2018 t.j.). Dane osobowe wybranych kandydatów znajdujących się w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym będą przetwarzane przez CNK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
  10. Decyzje dotyczące podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  11. Kontakt z osobą pełniącą w CNK obowiązki inspektora ochrony danych jest możliwy w formie elektronicznej na adres e-mail rekrutacja@kopernik.org.pl
 

Poznaj

Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik to:

  • królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
  • przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
  • podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.

a także:

  • teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
  • teatr Wysokich Napięć,
  • Park Odkrywców,
  • oryginalny ogród widokowy na dachu,
  • jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
  • Centrum Konferencyjne.

Proces rekrutacji

Proces rekrutacji

Podobne oferty

  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    La Makeup Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego; Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową; Obsługa procesu zamówienia; Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 godz.
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    5 godz.
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Customer Care Specialist z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie klientów korzystających z platformy ogłoszeniowej w języku niemieckim, Obsługa połączeń przychodzących i korespondencji mailowej, Udzielanie informacji, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, Aktualizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 45    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie. Możliwość podjęcia współpracy na 80 lub 160 godz. w miesiącu. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów Szpitala​, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,...