Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Onboardingu Klienta

Alior Bank

Kraków

370 dni temu

PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Onboardingu Klienta

                            

TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi, poprzez codzienną realizację kampanii telefonicznych z wybranymi klientami Banku,
  • nauczysz się budować pozytywne doświadczenia dla klienta w trakcie obsługi,
  • zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży,
  • poznasz zasady działania produktów bankowych.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA:
  • otwartą na kontakt z ludźmi,
  • optymistycznie nastawioną do życia,
  • lubiącą wyzwania i zmiany,
  • z wysoką kulturą osobistą,
  • nastawioną na osiąganie najlepszych wyników,
  • posiadasz min. średnie wykształcenie,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut)
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • atrakcyjne warunki finansowe – podstawa oraz system premiowy,
  • kompleksowy pakiet płatnych szkoleń przygotowujących do pracy,
  • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej,
  • bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
  • niezapomniane wyjścia integracyjne,
  • szkolenia podnoszące kwalifikację i rozwój dalszej kariery w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce.

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta