Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Retencji

Alior Bank

Kraków

57 dni temu

PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Retencji

                            

TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
  • Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.
  • Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku.
  • Aktywnej sprzedaży produktów kredytowych oraz depozytowych oraz budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA:
  • Podstawowa znajomość produktów bankowych.
  • Dyspozycyjność do pracy w wymiarze minimum 120 godzin w miesiącu.
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.
  • Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znakomita dykcja.
  • Biegła obsługa komputera.
  • Doświadczenie w pracy z Klientem.
Dzięki podjęciu współpracy z nami:
  • Poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi.
  • Zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży.
  • Poznasz zasady działania produktów bankowych.
OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Jasno określoną ścieżkę kariery.
  • Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.
  • Bogaty pakiet świadczeń pracowniczych.
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje.
  • Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej.

Poznaj

Alior Bank


Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

Wyróżnia nas niezwykła kultura organizacyjna, bezpośrednia komunikacja i dynamika działania. Czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, w Alior Banku dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy.

W Alior Banku odkryjesz w sobie talenty, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (777)
Wałbrzych (65)
Legnica (92)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (232)
Toruń (148)
Lubelskie:
Lublin (248)
Chełm (35)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (896)
Tarnów (65)
Nowy Sącz (60)
Mazowieckie:
Warszawa (2113)
Radom (167)
Płock (99)
Opolskie:
Opole (247)
Nysa (88)
Podkarpackie:
Rzeszów (157)
Przemyśl (40)
Podlaskie:
Białystok (155)
Suwałki (45)
Łomża (38)
Pomorskie:
Gdańsk (477)
Gdynia (195)
Słupsk (64)
Śląskie:
Katowice (564)
Częstochowa (147)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (185)
Elbląg (129)
Ełk (83)
Wielkopolskie:
Poznań (640)
Kalisz (70)
Konin (70)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (328)
Koszalin (87)
Kołobrzeg (38)
Auchan (166)
Tesco (112)
Inditex (20)
Leroy Merlin (123)
Bricoman (19)
STRABAG (11)
ABB (37)
Accenture (132)
Carrefour (133)
PKO BP (323)
PwC (37)
KPMG (27)
Orange (16)
IKEA (26)
Budimex (56)

Rekrutują z Praca.pl