UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
Główne zadania: prowadzenie i obsługa administracyjna toku kształcenia doktorantów Szkoły Doktorskiej (w języku polskim i angielskim); przygotowywanie planów i rozkładów zajęć z przedmiotów obowiązkowych i fakultatywnych; organizacja i obsługa sesji sprawozdawczych i ocen...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
Twój zakres obowiązków: Obsługa sekretarska Zarządu Spółki, m.in. przygotowywanie spotkań członków Zarządu Spółki z członkami Rady Nadzorczej; Organizowanie i przygotowywanie spotkań firmowych i zewnętrznych z Zarządem Spółki; Obsługa telefoniczna sekretariatu; Obsługa...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Office Administrator
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: K161603
Tworzenie i aktualizacja harmonogramów dla klientów indywidualnych
Prowadzenie bieżącej dokumentacji sprzedaży
Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zarządzeniami i schematem obiegu dokumentów
Zapewnianie usług pre-sales oraz udzielanie odpowiedzi na zapotrzebowania Klientów
Monitoring przepływu faktur
Współpraca z działem controllingu
Administracja systemem CRM (Salesforce)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (język będzie używany na co dzień w kontaktach z Klientami)
Znajomość przepisów dotyczących wystawiania faktur
Doświadczenie w przygotowywaniu ofert oraz umów
Doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi Klientami
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint)
Umiejętność pracy pod presją czasu
Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz proaktywna postawa
Doświadczenie pracy z narzędziami CRM będzie dodatkowym atutem
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
Główne zadania: prowadzenie i obsługa administracyjna toku kształcenia doktorantów Szkoły Doktorskiej (w języku polskim i angielskim); przygotowywanie planów i rozkładów zajęć z przedmiotów obowiązkowych i fakultatywnych; organizacja i obsługa sesji sprawozdawczych i ocen...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
Twój zakres obowiązków: Obsługa sekretarska Zarządu Spółki, m.in. przygotowywanie spotkań członków Zarządu Spółki z członkami Rady Nadzorczej; Organizowanie i przygotowywanie spotkań firmowych i zewnętrznych z Zarządem Spółki; Obsługa telefoniczna sekretariatu; Obsługa...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...