Biuro Partnerstwa Biznesowego
(Białystok)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień jako Partner Biznesowy:
- współpracujesz z kadrą menedżerską i pracownikami w zakresie budowania relacji i kultury organizacyjnej,
- wdrażasz inicjatywy wynikające ze strategii HR we współpracy z kadrą menedżerską,
- monitorujesz kluczowe wskaźniki HR w danym obszarze, wpływające na wzrost konkurencyjności i efektywności banku,
- projektujesz adekwatne rozwiązania, wspierające budowanie zaangażowania, odpowiedzialność i przedsiębiorczość pracowników,
- uczestniczysz w tworzeniu i stosowaniu narzędzi menedżerskich na rzecz rozwoju potencjału pracowników i realizacji przez nich celów zawodowych (rekrutacja, adaptacja, szkolenia, ocena, rozwój),
- doradzasz w komunikowaniu i wprowadzaniu zmian organizacyjnych,
- wspierasz w rozwiązywaniu konfliktów i usprawnianiu komunikacji między zespołami/pracownikami,
- konsultujesz decyzje podejmowane przez menedżerów w zakresie funkcjonujących w banku procesów HR (w szczególności: systemy premiowe, ocena pracownicza, rekrutacja, adaptacja, szkolenia, rozwój, regulacje wynagrodzeń, decyzje kadrowe),
- prowadzisz procesy rekrutacyjne.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz minimum 3-letni staż pracy w bankowości lub instytucjach finansowych na stanowisku o podobnym charakterze,
- masz świadomość modelu biznesowego bankowości oddziałowej,
- znasz procesy z zakresu miękkiego i twardego HR,
- swobodnie poruszasz się w przepisach prawa pracy,
- posiadasz umiejętności symultanicznego działania w różnorodnych obszarach,
- umiesz budować efektywne relacje w organizacji,
- posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziany profil związany z zarządzaniem zasobami ludzkimi lub prawo pracy.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.