Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    3 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Główny specjalista kontroli państwowej w Departamencie Prawnym i Orzecznictwa Kontrolnego

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: opiniowanie pod względem prawnym projektów programów kontroli i informacji o wynikach kontroli oraz projektów tematyk kontroli doraźnych; reprezentowanie NIK w postępowaniu sądowym i administracyjnym w sprawach, w których stroną jest NIK; opracowywanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Specjalista ds. Administracyjnych Radom
Pracownik administracyjno - biurowy / kasjer

Pracownik administracyjno - biurowy / kasjer

COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu
Radom
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
938 dni temu

COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punkty skupu zlokalizowane na terenie całej Polski.

 

Więcej informacji o firmie jest dostępnych na stronie www.zlomrex.pl

 

W związku z rozwojem Oddziału poszukujemy pracowników na stanowisku:

Pracownik administracyjno - biurowy / kasjer
Miejsce pracy: Radom
  • Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami
  • Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji
  • Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO
  • Weryfikacja danych, wprowadzanych do BDO przez odbiorców odpadów
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów
  • Wsparcie administracyjne pracowników
  • Rozliczanie i wystawianie dokumentów księgowych
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Obsługa kasowa filii
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane w kierunku ochrony środowiska
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska
  • Zaświadczenie o niekaralności
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość IFS
  • Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę
  • Obsługa MS Office
  • Umowę o pracę
  • Pakiet ubezpieczeń grupowych
  • Pakiet medyczny
  • Możliwość finansowania przez firmę niezbędnych szkoleń
  • Świadczenia w ramach ZFŚS
  • Stabilne warunki pracy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prowadzonego przez COGNOR S.A. O/Złomrex we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest firma Cognor Holding S.A., ul. Zielona 26, 42-360 Poraj. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Poznaj

COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

Początek działalności sięga 1990 roku, kiedy powstało Przedsiębiorstwo Obrotu Surowcami Wtórnymi, przekształcone w 2002 roku w ZŁOMREX Sp. z o. o. W wyniku dalszego rozwoju firmy i pozyskiwania kolejnych podmiotów, powstała Grupa ZŁOMREX. Główną strategią była działalność w oparciu o utworzone platformy: – surowcową – produkcyjną – dystrybucyjną W 2009 roku nastąpiła zmiana nazwy ze ZŁOMREX S.A. na COGNOR S.A. oraz integracja wszystkich podmiotów do Grupy COGNOR. W 2007 roku firma przekształciła się w niezależny podmiot gospodarczy ZŁOMREX METAL Sp. z o. o., przejmując działalność operacyjną w zakresie handlu zaopatrywania w surowce zakładów produkcyjnych należących do Grupy. Od dnia 01 września 2017 roku nastąpiła konsolidacja ze Spółką COGNOR S.A., w której wyodrębniono Oddział Złomrex we Wrocławiu. Siedziba Oddziału mieści się we Wrocławiu. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i tyle samo punktów skupu. Koordynacją działań zajmują się 2 biura handlowe w Poraju oraz we Wrocławiu. Od wielu lat specjalizujemy się przede wszystkim w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jesteśmy wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    3 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Główny specjalista kontroli państwowej w Departamencie Prawnym i Orzecznictwa Kontrolnego

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: opiniowanie pod względem prawnym projektów programów kontroli i informacji o wynikach kontroli oraz projektów tematyk kontroli doraźnych; reprezentowanie NIK w postępowaniu sądowym i administracyjnym w sprawach, w których stroną jest NIK; opracowywanie...